2011. július 30., szombat

River Island szandál Swarovski jellegű kövek 39 kb - Jelenlegi ára: 800 Ft

Eredeti, maximum 2-3-szor használt River Island szandi
Nem platformos! A kövek Swarovski jellegűek, meglehet, hogy  valódi Swarovskik, mert gyönyörűen szikráznak a fényben.
A cipő Brazíliában készült, talpán fut végig a felirat.
Arany színű, hibáit fotóztam.
Az egyik követ pótolni kell, én nem foglalkoztam vele. Sarka picit kopott, valamint a gumis pánt javítva volt, külső oldalán ez nem látszik. Nagyon szép, nőies darab. Vékony lábon mutat igazán, de szélesebb lábfejre is jó.
Belső talphossza 25 cm, sarka 10 cm magas. Kb 39-40-es, méretjelzés nincs rajta, csak a márka fémjele a talpakon.
Gyönyörű szandál, sajnos az ilyen magas sarkat nem bírja a lábam, ezért nem is jártam kő után, és úgy döntöttem, hogy megválok tőle. : (
Ára újonnan kb 8. 500 forintnak megfelelő angol font.
Angliában élő barátnőmtől kaptam.
A licit 600, -ról indul.
Postaköltsége: 580, -



Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 14:15
. River Island szandál Swarovski jellegű kövek 39 kb - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése